CONTRACTARE 2018

    Pe parcursul lunii aprilie 2018 va avea loc procesul de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale la nivelul CAS Arges pentru anul 2018. In aceasta perioada se incheie contracte cu furnizorii autorizati si evaluati conform legislatiei in vigoare. Contractarea se va desfasura dupa urmatorul calendar:

  1. Transmiterea documentelor in vederea contractarii 10-16.04.2018.
  2. Verificarea documentelor si anuntarea prin afisare la avizier si pe site-ul institutiei a furnizorilor acceptati/respinsi pentru contractare 17-19.04.2018.
  3. Depunerea contestatiilor 20.04.2018 pana la ora 16.00, afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe site si la avizierul institutiei in data de 23.04.2018.
  4. Negocierea clauzelor suplimentare si a valorilor de contract pentru asistenta spitaliceasca si transport sanitar 24-27.04.2018.
  5. Negocierea clauzelor suplimentare si stabilirea punctajelor pentru asistenta ambulatorie de specialiate pentru reabilitare medicala si investigatii paraclinice 24-25.04.2018.
  6. Depunerea contestatiilor privind punctajele acordate 26.04.2018, pana la ora 16.00; anuntarea punctajelor definitive 27.04.2018.
  7. Incheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale 27-30.04.2018.

    Lista cu documentele necesare pentru incheierea contractelor, pe domenii de asistenta medicala precum si formularele tipizate pot fi obtinute de pe pagina web a institutiei: www.casag.ro sau de la serviciile de specialitate.

   Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.