CONTRACTARE 2017
Pe parcursul lunii martie 2017 va avea loc procesul de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale la nivelul CAS Arges pentru anul 2017. In aceasta perioada se incheie acte aditionale/contracte cu furnizorii autorizati si evaluati conform legislatiei in vigoare. Contractarea se va desfasura dupa urmatorul calendar:
- Depunerea documentelor in vederea contractarii 10-16.03.2017, pana la ora 16.00.
- Verificarea cererilor si anuntarea prin afisare la avizier si pe site-ul institutiei a furnizorilor acceptati pentru contractare 17.03.2017.
- Depunerea contestatiilor 20.03.2017 pana la ora 16.00, afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe site si la avizierul institutiei in data de 21.03.2017.
- Negocierea clauzelor suplimentare si a valorilor de contract pentru asistenta spitaliceasca si transport sanitar 21-27.03.2017.
- Negocierea clauzelor suplimentare si stabilirea punctajelor pentru asistenta ambulatorie de specialiate pentru reabilitare medicala si investigatii paraclinice 22-27.03.2017.
- Depunerea contestatiilor privind punctajele acordate 28.03.2017, pana la ora 16.00; anuntarea punctajelor definitive 29.03.2017.
- Incheierea contractelor/actelor aditionale cu furnizorii de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale 27-31.03.2017.
Lista cu documentele necesare pentru incheierea actelor aditionale/contractelor, pe domenii de asistenta medicala precum si formularele tipizate pot fi obtinute de pe pagina web a institutiei: www.casag.ro sau de la serviciile de specialitate.
Dosarele complete se vor depune la sediul CAS Arges din Pitesti, Bd. I.C.Bratianu, nr. 62, etaj 1.