ANUNT CONTRACTARE

Pe parcursul lunii octombrie 2017, la nivelul CAS Arges, va avea loc procesul de contractare a serviciilor de medicina dentara in asistenta medicala de specialitate din ambulatoriu pentru anul 2017. In aceasta perioada se incheie acte aditionale/contracte cu furnizorii autorizati si evaluati conform legislatiei in vigoare. Contractarea se va desfasura dupa urmatorul calendar:

  1. Depunerea documentelor in vederea contractarii 26 - 27.10.2017, pana la ora 16.00.
  2. Verificarea cererilor si anuntarea prin afisare la avizier si pe site-ul institutiei a furnizorilor acceptati pentru contractare 27.10. 2017.
  3. Depunerea contestatiilor: 30.10.2017 pana la ora 16.00, iar afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe site si la avizierul institutiei in data de 31.10.2017.
  4. Incheierea contractelor/actelor aditionale cu furnizorii de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale: 31.10.2017.

Lista documentelor necesare pentru incheierea actelor aditionale/contractelor, precum si formularele tipizate pot fi obtinute de pe pagina web a institutiei: www.casag.ro sau de la compartimentul de specialitate.

    Dosarele complete se vor depune la sediul CAS Arges din Pitesti, Bd. I.C.Bratianu, nr. 62, etaj 1.