CONTRACTARE 2014
                                                                             
Sesiunea septembrie 2014

In baza adresei CNAS nr. P7888/24.09.2014 privind modificarea FNUASS ca urmare a rectificarii bugetului de stat, in conformitate cu prevederile art. 10 alin 1 si 3 din HG 400/2014, in perioada 26/09-07/10/2014 va avea loc o noua sesiune de contractare la nivelul CAS Arges pentru anul 2014 pentru asistenta de specialitate in ambulatoriu pentru specialitati paraclinice

In aceasta perioada se incheie contracte cu noi furnizori autorizati si evaluati conform legislatiei in vigoare si acte aditonale cu furnizorii deja aflati in relatie contractuala, avand loc totodata reevaluarea punctajelor calculate in baza criteriilor prevazute in anexa 19 si 20 la Ordinul MS CNAS nr. 619/360/2014. Contractarea se va desfasura dupa urmatorul calendar:

  1. Depunerea documentelor in vederea contractarii 26/09-02/10/2014 , ora 16,00.
  2. Verificarea cererilor si punctajelor si afisarea la avizier si pe site-ul institutiei a furnizorilor acceptati pentru contractare si a punctajelor calculate 03/10/2014
  3. Depunerea contestatiilor 06/10/2014, afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe site si la avizierul institutiei in data de 07/10/2014, ora 12,00
  4. Incheierea contractelor si actelor aditionale cu furnizorii acceptati 07.10.2014

Lista cu documentele necesare pentru incheierea Contractelor pentru anul 2014, pe domenii de asistenta medicala precum si formularele tipizate pot fi obtinute de pe website-ul institutiei: www.casag.ro sau de la serviciile de specialitate.
Dosarele complete se vor depune la sediul CAS Arges din Pitesti, Bd. I.C.Bratianu, nr. 62, etaj 1.