Avand in vedere :

În temeiul art. 196, alin (3) din Anexa 2 la H.G. 140/2018, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 18, din anexa 47 la Ordinul MS/CNAS nr.397/836/2018, cu modificările și completările ulterioare, Casa de Asigurări de Sănătate Argeș stabileşte termen de contractare pentru următoarele tipuri de asistențe medicale:

Procesul de contractare se derulează pe parcursul lunii iunie 2020 , contractele/actele adiționale urmând a fi întocmite de către CAS Argeş şi semnate de către ambele parti până la data de 30.06.2020, desfășurându-se după urmatorul calendar:

  1. Transmiterea documentelor in vederea contractarii: 19-22.06.2020
  2. Verificarea documentelor si anuntarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 24.06.2020, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casag.ro
  3. Depunerea contestatiilor: 25.06.2020, pana la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casag.ro si la avizierul institutiei in data de 26.06.2020
  4. Negocierea clauzelor suplimentare și încheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale și medicamente: 29-30.06.2020

Lista documentelor necesare pentru incheierea actelor aditionale/contractelor, pe domenii de asistenta medicala, precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Arges, dar se regasesc si pe site-ul institutiei, www.casag.ro.

Documentele necesare incheierii contractelor se transmit la adresa contractare2020@casag.ro in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.