Procedura de depunere a documentelor contractare 2018

In vederea pregatirii procesului de contractare, pentru respectarea obligatiei furnizorilor  de transmitere in format electronic, a documentelor necesare incheierii contractelor, va punem la dispozitie pasii pe care trebuie sa-i urmati pentru transmiterea electronica a datelor.

-Documentele vor fi scanate in fisiere de format pdf ( nu se admit documente fotografiate, de tip jpg sau png) si denumite cu numele intreg al actului pe care il reprezinta. La operatiunea de scanare folositi rezolutie mica (150 dpi) si alegeti scanare alb negru in asa fel incat fisierele sa fie mici si usor de trimis atasate la e-mail.

-documentele in format pdf vor fi asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa a reprezentantului legal al furnizorului. Semnarea documentului se face doar din Acrobat Reader ( se deschide fisierul pdf cu Acrobat Reader, se selecteaza de la instrumente "Certificate", se merge pe pozitia unde se doreste sa apara semnatura electronica si se aplica semnatura). Nu folositi ClickSign de la Certsign pentru ca genereaza fisiere criptate care nu sunt conforme cu cerinta noastra.

-fisierele se trimit la adresa de e-mail contract@casacl.ro

-mesajul de email va contine obligatoriu denumirea furnizorului, tipul de serviciu contractat si lista documentelor atasate. 

      

Data inceperii transmiterii si termenul limita vor fi conform calendarului de contractare care va fi afisat pe pagina CAS Calarasi, www.casan.ro/cascl/ .