ANUNT PRIVIND PROCEDURA DE CONTRACTARE 2015

In atentia furnizorilor de servicii medicale, medicamente si  dispozitive medicale

Avand in vedere urmatoarele acte normative:

-HG 400/2014, pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului – cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate,

-HG 205/2015, pentru modificarea si completarea Hotararii de Guvern nr. 400/2014,

-Ordinul comun MS/CNAS nr. 388/186/2015, privind aprobarea  Normelor Metodologice de aplicare in anul 2015  a HG  400/2014,

-HG nr. 206/2015 pentru aprobarea programelor nationale de sanatate  pentru anii 2015-2016,

-Ordinul CNAS nr. 185/2015 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a Programelor nationale de sanatate curative ,

-

 

Casa de Asigurari de sanatate Calarasi anunta perioada de contractare a serviciilor medicale, medicamente si dispozitive medicale destinate recuperarii unor deficiente organice  sau functionale in ambulatoriu, astfel:

A ) pentru furnizorii aflati in relatie contractuala cu CAS Calarasi la data de 31 martie 2015, contractele pentru anul 2014 se prelungesc prin acte aditionale cu valabilitate pana la 31 decembrie 2015

Conditiile acordarii asistentei medicale in baza actelor aditionale sunt cele prevazute in normele legale in vigoare pe perioada derularii actelor aditionale.

Furnizorii vor reinnoi si vor depune la CAS Calarasi documentele  depuse la contractarea serviciilor pentru anul 2014, a caror valabilitate expira, precum si documentele noi prevazute legislatia in vigoare, mentionata in preambul.

Toate documentele depuse in copie, necesare incheierii contractelor, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma «conform cu originalul» si semnatura reprezentantului legal al furnizorului, pe fiecare pagina; aceste documente se transmit si in format electronic asumate prin semnatura electronica extinsa a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.

            In cazul in care furnizorii care nu vor depune documentele reinnoite sau cele noi prevazute in normele legale in vigoare, in termenele stabilite si comunicate de CAS Calarasi, contractele pentru anul 2014, nu se mai prelungesc prin acte aditionale pentru anul 2015.

 

B) Pentru furnizorii care la data de 31 martie 2015 nu se afla in relatii contractuale  cu CAS Calarasi, se fac aplicabile prevederile  articolului 10 din HG nr. 400/2014, cu modificarile si completarile ulterioare.

Lista documentelor  necesare contractarii, conform legislatiei in vigoare, va fi afisata pe site-ul CAS Calarasi.

Toate documentele depuse in copie, necesare incheierii contractelor, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma «conform cu originalul» si semnatura reprezentantului legal al furnizorului, pe fiecare pagina; aceste documente se transmit si in format electronic asumate prin semnatura electronica extinsa a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului raspunde de realitatea si exactitatea documentelor necesare incheierii contractelor.

In cazul in care furnizorii de servicii medicale, medicamente si unele materiale sanitare si de dispozitive medicale depun/transmit cererile insotite de documentele prevazute in actele normative in vigoare, necesare incheierii si negocierii contractelor, la alte termene decat cele comunicate mai sus si nu participa la negocierea si incheierea contractelor in termenele stabilite de catre CAS Calarasi ,  furnizorii respectivi nu vor mai desfasura activitate in sistemul asigurarilor sociale de sanatate pana la termenul urmator de contractare.

 

 

Presedinte – Director General

EC. GABRIANA GUTU