Astazi, 01.08.2016, incepand cu ora 09:00, sistemul informatic al cardului national de asigurari de sanatate este indisponibil datorita unor probleme tehnice de comunicatie intre unele componente ale sistemului.
Pana la anuntul remedierii problemelor aparute, confirmarea semnarii prin cardul de sanatate a serviciilor medicale / prescrierii retetelor / eliberarii medicamentelor vor putea fi efectuate in modul offline.
Serviciile operate in acest interval vor trebui incarcate in PIAS in maxim 72 ore lucratoare calculate de la ora zero a zilei urmatoare datei prestarii serviciului, conform prevederilor legale in vigoare
Informații pentru Asigurați
- Solicitare adeverinta inlocuitoare card duplicat la adresa cardsanatate@cascov.ro
- Cardul European de Asigurări Sociale de Sănătate (CEASS)
- Vaccinare/Testare COVID-19
- Solicitare adeverinta inlocuitoare card duplicat la adresa cardsanatate@cascov.ro
- Ghidul asiguratului
- Cardul naţional de asigurări de sănătate ▼
- Cetăţeni-Asiguraţi ▼
- Formulare asigurați
- Programele Naționale de Sănătate curative ▼
- Asistență medicală oferită în afara țării ▼
Informații pentru Furnizori
- Asistență medicală în cazul angajaților instituțiilor UE
- ►►Cardul naţional de asigurări de sănătate◄◄
- SIUI ▼
- Anunțuri și atenționări comisii CNAS evaluare și programe naționale curative
- Informații medicale ▼
- Formulare furnizori
- Furnizori de servicii medicale▼
- Acreditarea furnizorilor conform prevederilor Legii 185/2017.
Informații pentru Angajatori
- Lista cererilor de restituire inregistrate la CAS Covasna
- Reglementari privind acordarea ASISTENTEI MEDICALE PERSOANELOR CARE PROVIN DIN ZONA DE CONFLICT ARMAT DIN UCRAINA
- Contribuţia de asigurări pentru concedii şi indemnizaţii de sănătate
- ►► Raportări periodice ◄◄-------( Declaraţia 112 )
- Procedura de decontare a sumelor către angajatori
- Formulare angajatori
NEWSLETTER
Stai în legătură cu noi și abonează-te la newsletter pentru a afla ultimele noutăți