COMUNICAT

privind evaluarea gradului de satisfacție al asiguraților față de calitatea serviciilor medicale

 

Casa de Asigurări de Sănătate Harghita este instituţie publică, de interes local, cu personalitate juridică, fără scop lucrativ, cu buget propriu, în subordinea Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate și care are ca principal obiect de activitate asigurarea funcţionării unitare şi coordonarea sistemului de asigurări sociale de sănătate la nivel local și are ca viziune realizarea un sistem de asigurări sociale de sănătate modern şi eficient, pus permanent în slujba interesului public şi a asiguratului şi implicit îmbunătăţirea stării de sănătate a cetăţenilor judeţului Harghita.

 

Unul din obiectivele Casei de Asigurări de Sănătate este creşterea gradului de satisfacţie și informare a asiguraţilor și cu acest scop instituția efectuează semestrial sondaje în vederea evaluării gradului de satisfacție a asiguraţilor şi evaluarea interesului manifestat de aceştia faţă de calitatea serviciilor medicale.

Prin aceste sondaje, se dorește identificarea cauzelor care determină nemulţumirea asiguraţilor, eliminarea lor şi propunerea de măsuri pentru îmbunătăţirea serviciilor medicale prestate.

 

Astfel, pentru urmărirea și  evaluarea gradului de satisfacţie al asiguraţilor privind calitatea serviciilor medicale furnizate de furnizorii de servicii medicale aflați în relație contractuală cu Casa de Asigurări de Sănătate Harghita, sunt distribuite mai multe chestionare în rândul populației.

 

Aceste chestionare sunt distribuite la sediul instituției sau la sediile furnizorilor de servicii medicale dar totodată, aceste chestionare pot fi completate și one-line prin accesarea site-ului Casei de Asigurări de Sănătate Harghita.

 

Având în vedere că părerea fiecărui asigurat este importantă, vă rugăm să completați acest chestionarul anonim postat pe următorul link