Nr.6.535/31.03.2015
IN ATENTIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE, MEDICAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE
Avand in vedere :
- prevederile HG nr. 400 /2014 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2014-2015, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul 388/186/2015 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2015 a HG 400/2014 cu modificarile si completarile ulterioare;
- adresa CNAS nr.P.2.914/31.03.2015,care stabileste termenele si modalitatile de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale, pentru anul 2015,
CASA DE ASIGURARI DE SANATATE SIBIU, COMUNICA URMATOARELE :
- pentru asigurarea continuitatii acordarii asistentei medicale, cu indeplinirea de catre furnizori a tuturor conditiilor privind relatiile contractuale dintre CAS Sibiu si acestia, (documente, conditii de eligibilitate, etc), contractele incheiate cu furnizorii de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale, cu valabilitate pana la pana data de 31.03.2015 se prelungesc prin acte aditionale pana la data de 30.04.2015.
Conditiile acordarii asistentei medicale in baza actelor aditionale sunt cele prevazute de actele normative in vigoare pe perioada derularii actelor aditionale(HG nr. 400 /2014 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2014-2015, cu modificarile si completarile ulterioare si Normele metodologice de aplicare in anul 2015 a acesteia).
Contractarea si decontarea serviciilor medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale, contractate in luna aprilie 2015, prin acte aditionale, se va face din sumele prevazute pe domeniile de asistenta medicala corespunzatoare, prevazute in bugetul FNUASS pentru anul 2015, eventualele diferente rezultate ca urmare a negocierii contractelor/actelor aditionale pentru anul 2015 si prevederile cuprinse in acestea, se vor regulariza/actualiza corespunzator.
P R O C E S U L D E C O N T R A C T A R E
se desfasoara in luna aprilie 2015, dupa cum urmeaza :
- PENTRU FURNIZORII CARE LA DATA DE 31.03.2015,
SE AFLAU
IN RELATIE CONTRACTUALA CU CAS SIBIU :
- contractele pentru anul 2014 se prelungesc prin acordul partilor pana la data de 31.12.2015, prin acte aditionale, conditiile acordarii asistentei medicale in baza actelor aditionale sunt cele prevazute in actele normative in vigoare pe perioada derularii actelor aditionale;
- PENTRU FURNIZORII CARE LA DATA DE 31.03.2015,
NU SE AFLAU
IN RELATIE CONTRACTUALA CU CAS SIBIU :
- se fac aplicabile prevederile art.10 din HG nr. 400 /2014 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2014-2015, cu modificarile si completarile ulterioare, in acest sens urmand a fi incheiate contracte cu valabilitate pana la data de 31.12.2015.
Calendarul procesului de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale pentru anul 2015 PENTRU FURNIZORII CARE
LA DATA DE 31.03.2015,
NU SE AFLAU
IN RELATIE CONTRACTUALA CU CAS SIBIU:
Data si ora |
Etapa in procesul contractarii serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale pentru anul 2015 |
02.04.2015 |
Aparitia in mass-media locala a anuntului privind contractarea de catre CAS Sibiu a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale pentru anul 2015. |
09.04.2015-15.04.2015 (intre orele 8,00-16,00 )
|
Perioada de depunere si inregistrare a cererilor de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale pentru anul 2015, insotite de documentele prevazute de legislatia in vigoare. |
20-04-2015 ( ora 14) |
Publicarea, prin afisarea la sediul CAS Sibiu, pe site-ul www.cassb.ro , comunicare prin fax, a furnizorilor de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale care nu indeplinesc conditiile de contractare pentru anul 2015. |
21-04-2015 ( ora 14) |
Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul furnizorilor de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale care nu indeplinesc conditiile de contractare pentru anul 2015. |
24-04-2015 ( ora 14 ) |
Comunicarea rezultatelor contestatiilor depuse. |
20.04.2015-27.04.2015 (intre orele 8-16)
|
Negocierea si semnarea contractelor de furnizare de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale pentru anul 2015. |
Termenul limita de finalizare a procesului de contractare (acte aditionale/contracte) pentru anul 2015, este 27.04.2015.
Documentele necesare incheierii contractelor pentru anul 2015, sunt afisate pe site-ul CAS Sibiu, sectiunea « INFORMATII PENTRU FURNIZORI-Furnizori de servicii medicale –Informatii si anunturi contractare 2015 ».
Pentru informatii suplimentare:
DOMENIU ASISTENTA MEDICALA |
PERSOANA DE CONTACT |
NUMAR TELEFON/ADRESA MAIL |
MEDICINA DE FAMILIE INGRIJIRI LA DOMICILIU |
LIGIA TOMASEVSCHI |
0269.21.42.79-INT.143 medfam@cassb.ro |
SPECIALITATI CLINICE RECUPERARE MEDICALA |
LILIANA VIDRIGHIN
|
0269.21.42.79-INT.115 vidrighinl@cassb.ro |
MEDICINA DENTARA |
LIANA PURCARESCU |
0269.21.42.79-INT.135 purcarescul@cassb.ro |
SPECIALITATI PARACLINICE |
DANIELA POPA |
0269.21.42.79-INT.115 popadl@cassb.ro |
SPITALE URGENTA SI TRANSPORT SANITAR |
ANCA MACAVEIU |
0269.21.42.79-INT.115 luca.cristina@cassb.ro |
DISPOZITIVE MEDICALE |
DIDIANA GORON |
0269.21.42.79-INT.144 dispozitive@cassb.ro |
FARMACII |
ADRIANA NISTOR |
0269.21.42.79-INT.117 nistora@cassb.ro |