Nr. 23.379/05.08.2021
IN ATENTIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE, MEDICAMENTE SI DISPOZITIVE MEDICALE, TEHNOLOGII SI DISPOZITIVE ASISTIVE
Avand in vedere :
- prevederile Hotărârii Guvernului nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2021 -2022;
- Ordinul MS/CNAS nr.1068/627/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2021 a Hotărârii Guvernului nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2021 -2022;
CASA DE ASIGURARI DE SANATATE SIBIU COMUNICA URMATOARELE :
P R O C E S U L D E C O N T R A C T A R E
se desfasoara in luna august 2021, conform urmatorului calendar:
Calendarul procesului de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive,
pentru perioada 01 SEPTEMBRIE 2021 – 31 DECEMBRIE 2021
Data si ora |
Etapa in procesul contractarii serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive pentru perioada 01 SEPTEMBRIE 2021 - 31 DECEMBRIE 2021 |
05.08.2021
|
Aparitia in mass-media locala a anuntului privind contractarea de catre CAS Sibiu a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive. |
12.08.2021 (intre orele 8,00-16,00) |
Perioada de transmitere, inregistrare si verificare a cererilor de contractare insotite de documentele necesare contractarii, in formatul prevazut de legislatia in vigoare. |
13.08.2021 ( pana la ora 12,00)
|
Publicarea, prin afisarea la sediul CAS Sibiu, pe site-ul www.cassb.ro , comunicare prin fax, a furnizorilor de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive care nu indeplinesc conditiile de contractare. |
16.08.2021 (pana la ora 12.00) |
Termenul limita de depunere a contestatiilor in cazul furnizorilor de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive care nu indeplinesc conditiile de contractare. |
17.08.2021 (pana la ora 12.00) |
Comunicarea rezultatelor contestatiilor depuse. |
17.08 – 18.08.2021 (intre orele 8,00-16,00) |
Negocierea si semnarea contractelor de furnizare de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale, tehnologiilor si dispozitivelor asistive. |
Termenul limita de finalizare a procesului de contractare este 18.08.2021, ora 16,00.
Documentele necesare incheierii contractelor pentru perioada 01 SEPTEMBRIE 2021 - 31 DECEMBRIE 2021, vor fi afisate pe site-ul CAS Sibiu, sectiunea « INFORMATII PENTRU FURNIZORI – Contractare 2021 » incepand cu data de 05.08.2021.
Pentru informatii suplimentare:
DOMENIU ASISTENTA MEDICALA |
PERSOANA DE CONTACT |
NUMAR TELEFON |
MEDICINA DE FAMILIE |
LIGIA TOMASEVSCHI |
0269.21.42.79-INT.143 |
DISPOZITIVE MEDICALE |
LUMINITA SEVESTREAN |
0269.21.42.79-INT.135 |
FARMACII |
ADRIANA NISTOR |
0269.21.42.79-INT.117 |
CONDUCEREA CAS SIBIU
Calendar contractare august 2021