IN ATENTIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE SI FARMACEUTICE
In conformitate cu prevederile H.G. nr.155/2017 privind aprobarea programelor nationale de sanatate pentru anii 2017 si 2018, zilnic intre orele 8.30-16.00 in perioada 07.04.2017-11.04.2017 se primesc/ transmit cererile insotite de documentele necesare in vederea incheierii contractelor de furnizare de servicii medicale, medicamente si a unor materiale sanitare specifice care se acorda pentru tratamantul in ambulatoriu al bolnavilor inclusi in unele programe nationale de sanatate curative, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate.
Documentele necesare încheierii contractelor, depuse în copie, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma ”conform cu originalul” şi prin semnătura reprezentantului legal, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit și în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.
Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la Casa de Asigurari de Sanatate a Judetului Teleorman , str. Libertatii, nr.1 ,telefon 0247317084 0247316964 sau www.castr.ro