IN ATENTIA  FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE SI FARMACEUTICE    

 

   

 

In conformitate cu prevederile H.G. nr.155/2017 privind aprobarea programelor nationale de sanatate pentru anii 2017 si 2018, zilnic intre orele 8.30-16.00 in perioada 07.04.2017-11.04.2017 se primesc/ transmit cererile insotite de documentele necesare in vederea incheierii contractelor de furnizare de servicii medicale, medicamente si a unor materiale sanitare specifice care se acorda pentru tratamantul in ambulatoriu al bolnavilor inclusi in unele programe nationale de sanatate curative, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate.

Documentele necesare încheierii contractelor, depuse în copie, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma  ”conform cu originalul” şi prin semnătura reprezentantului legal, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit  și în format electronic asumate prin semnătura electronică  extinsă  a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea și exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.

Pentru informatii suplimentare va puteti adresa la Casa de Asigurari de Sanatate a Judetului Teleorman , str. Libertatii, nr.1 ,telefon 0247317084  0247316964 sau www.castr.ro

 

 

 

 

 

Fișiere atașate

Farmacii - 2017 OPIS.doc Farmacii - cerere PNS 2017.doc Farmacii - Declaratie 2017 contracte.doc Paraclinic - 2017 OPIS HEMOGLOBINA.doc Paraclinic - Cerere contract PNS Hemoglobina 2017 .doc Paraclinic - Chestionar de evaluare dozare Hg A1c.docx Paraclinic - Declaratie 2017 contracte.doc clauze suplimentare 2017 PROGRAME.DOC.pdf