Către toți furnizorii de servicii medicale și farmaceutice

 

Vă reamintim că, până în data de 14.04.2015, orele 16.00, aveți obligația să transmiteți documentele pentru încheierea actului adițional și a contractelor pentru anul 2015, atât în format pe hârtie, cât și în format electronic, așa cum prevede articolul 18, alineatul (1), din HG 205/2015 (Modificarea HG 400/2014):

 

   ” (1) Toate documentele depuse în copie, necesare încheierii contractelor, sunt certificate pentru conformitate prin sintagma <<conform cu originalul>> şi semnătura reprezentantului legal al furnizorului, pe fiecare pagină; aceste documente se transmit şi în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea şi exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor."

 

Pentru transmiterea documentelor  în format electronic asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal, furnizorii de servicii medicale care folosesc aplicațiile SIUI-Desktop CNAS, vor proceda în felul următor:

 

  1. Se introduc sau se actualizează datele existente în meniul Administrare, opțiunile:
    1. Date unitate
    2. Angajați
    3. Documente
    4. Conturi bancare
    5. Program de lucru
    6. Subunități
  2. Transmiterea datelor ONLINE: din meniul Raportări, se alege opțiunea  Export Date …, clic Înainte, se alege tipul de raportare ”Raportare date contractare furnizor – ”, clic Înainte , se alege luna de raportare, clic Înainte, se alege opțiunea Export Online, clic Înainte și se așteaptă finalizearea cu succes a raportării .

 

Președinte – Director General,

ec. Alin – Costinel VOICULEȚ