Pe perioada în care sistemul cardului naţional de asigurări de sănătate nu funcţionează în parametri normali, furnizorii de servicii medicale aflaţi în contract cu casele de asigurări de sănătate pot acorda asiguraţilor servicii offline. CNAS precizează că, în conformitate cu reglementările legale în vigoare, serviciile medicale acordate offline vor putea fi raportate şi validate de sistemul informatic în termen de trei zile lucrătoare după cea în care s-a acordat serviciul respectiv, astfel:
- pentru serviciile acordate în cursul zilei de luni, 10 octombrie 2016, raportarea şi validarea se poate face până joi, 13 octombrie 2016, orele 23.59;
- pentru serviciile acordate în cursul zilei de marţi, 11 octombrie 2016, raportarea şi validarea se poate face până vineri, 14 octombrie 2016, orele 23.59;
- pentru serviciile acordate în cursul zilei de miercuri, 12 octombrie 2016, raportarea şi validarea se poate face până luni, 17 octombrie 2016, orele 23.59.
Conform datelor Direcţiei Generale Tehnologia Informaţiei din cadrul CNAS, în cursul zilei de marţi, 11 octombrie 2016, la nivelul întregii ţări au putut fi raportate şi validate circa 50% din serviciile medicale efectuate, în medie, în cursul unei zile normale de lucru.
CNAS cere scuze tuturor celor afectaţi de situaţia fortuită şi menţionează că depune toate eforturile pentru readucerea sistemului cardului naţional de sănătate, în cel mai scurt timp posibil, în parametri normali de funcţionare.
Totodată, instituţia va comunica în timp util furnizorilor de servicii medicale care sunt soluţiile de raportare şi validare a serviciilor efectuate, în cazul în care situaţia actuală se prelungeşte, astfel încât activitatea lor să nu fie perturbată iar pacienţii asiguraţi să nu aibă de suferit.
Informații pentru Asigurați
-
Cardul national de asigurari sociale de sanatate
- Spot informativ
- Proiecte - Cardul Naţional de Asigurări de Sănătate
- Persoane de contact card naţional
- Lista cardurilor returnate de către Compania Naţională Poşta Română la nivel CAS Valcea
- Instrucţiuni privind emiterea cardului duplicat în caz de pierdere, furt, deteriorare, defecţiuni tehnice, refuz utilizare
- Alte informatii
- Ghidul asiguratului
- Chestionar - privind gradul de satisfactie al asiguratilor fata de calitatea serviciilor medicale
- Testare COVID-19
- Vaccinare COVID-19
- Medicamente
-
Cetățeni - Asigurați
- Drepturile şi obligaţiile asiguraţilor
- Obţinerea adeverinţei de asigurat
- Adeverinţă asigurat online
- Dispozitive medicale
- Îngrijiri la domiciliu
- Concedii medicale si indemnizatii de Asigurari sociale
- Contract de asigurat
- Depunerea documentaţiei PFA
- Întrebări frecvente
- Verificare asigurat
- Pachetul minimal si servicii nedecontate din FNUASS
- Model cerere furnizare lista servicii medicale
- Îngrijiri la domiciliu paliative
- Centre de evaluare
- Card European de Asigurări Sociale de Sănătate
- Formulare asigurați
- Asistență medicală oferită în afara țării
- Programele Naționale de Sănătate curative
Informații pentru Furnizori
-
Contractare - 2023
- Anunț contractare iunie 2023 & Anunțuri diverse
- Legislație incidentă
- GDPR & Procedura de transmitere electronică documente
- Adrese email dedicate & Numere de contact pentru informații suplimentare
- MAPE CONTRACTARE
- Lista dosarelor respinse
- Hotărâri comisii mixte
- Anunț soluționare contestații
- Punctaje furnizori
- Note de fundamentare
- RAPORT privind sesiunea de contractare IUNIE 2023
- Contractare iunie 2020
- DES - Dosarul electronic de sănătate
- Contractare - 2021
- SIUI
- Contractare - 2022
- Contractare Iulie 2019
- Medicamente
- Contractare - Sesiune decembrie 2023
- Contractare - Ianuarie 2018
-
Cardul national de asigurari de sanatate
- Proiecte - Card National de Asigurari de Sanatate
- Lista persoanelor de contact, a telefoanelor si adreselor de email pentru deblocare carduri si carduri invalide
- Procedura de resetare a PIN-ului dupa deblocarea cardului in sistem
- Instrucţiuni privind emiterea cardului duplicat în caz de pierdere, furt, deteriorare, defecţiuni tehnice, refuz utilizare
- Alte informatii
-
Contractare - Aprilie 2018
- Contractare asistenta medicala primara
- Contractare Ambulanta si Transport Sanitar
- Contractare îngrijiri la domiciliu
- Contractare medicina dentara
- Contractare recuperare, medicina fizica si balneologie
- Contractare recuperare - sanatorii
- Contractare dispozitive medicale
- Contractare paraclinic laborator
- Contractare asistenta spitaliceasca
- Contractare specialitati clinice in ambulatoriu
- Contractare farmacii
- Informatii si anunturi
- Hotarari comisii
- Procese verbale comisii
- Informații medicale
- Formulare furnizori
-
Furnizori de servicii medicale
- Procedura de înregistrare a certificatelor digitale
- Medici de familie
- Ambulator de specialitate clinic
- Paraclinic
- Ambulator de recuperare, reabilitare a sănătăţii
- Îngrijiri la domiciliu
- Dispozitive medicale
- Farmacii
- Spitale
- Evaluare furnizori
- Harta interactivă a furnizorilor din regiune
- Documente necesare încheierii contractelor
- Asistență medicală de recuperare medicală, MFR, în sanatorii și preventorii
- Programe naționale de sănătate
- Informații și anunțuri pentru medicii prescriptori
- Asistență medicală dentară
- Consultații de urgență la domiciliu și activități de transport sanitar neasistat
- Servicii medicale lunare pentru fiecare tip de asistenta medicala
- Machete pentru afișarea pachetelor de servicii și tarife
- Modele bilete de trimitere, respectiv model de certificat de concediu medical
- Documente comunitare
Informații pentru Angajatori
NEWSLETTER
Stai în legătură cu noi și abonează-te la newsletter pentru a afla ultimele noutăți