CONTRACTARE 2018 - Completare

 

I. Avand in vedere dispozitiile art.2(1) art.22(4), art 40(2), art. 87 (3) din   HG 140/2018 pentru aprobarea Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2018 – 2019, privind functionarea comisiilor mixte de specialitate pentru :

1. stablirea necesarului  de medici de familie cu liste proprii, atât pentru mediul urban, cât şi pentru mediul rural, precum şi numărul minim de persoane asigurate înscrise pe listele medicilor de familie din mediul rural, pentru care se încheie contractul de furnizare de servicii medicale din asistenţa medicală primară;

 2. stabilirea numărului necesar de medici de specialitate/total judet şi numărul de norme necesare pentru fiecare specialitate clinică din ambulatoriu pentru care se încheie contract cu casa de asigurari;

3. stabilirea numărului necesar  de medici de specialitate medicină fizică şi de reabilitare şi numărul de norme necesare, pe judeţ, pentru care se încheie contract cu casa de asigurari;

4. stabilirea zonelor/localităţilor deficitare din punctul de vedere al existenţei medicilor de o anumită specialitate din spital  pentru care se pot incheia contracte cu casa de asigurari;

 

In data de miercuri 04.04.2018 se vor desfasura lucrarile comisiilor de specialitate in conformitate cu Ordinul 400/833, respectiv Ordinul 399/834/2018 privind aprobarea regulamentelor-cadru de organizare și funcționare  si a criteriilor ce stau la baza îndeplinirii atribuţiilor acestora  în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 140/2018.

 

II. Va reamintim ca in conformitate cu HG  nr. 140/2018 pentru aprobarea Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2018 – 2019:

1. Documentele necesare încheierii contractelor  se transmit în format electronic asumate fiecare în parte prin semnătura electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea şi exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.

2. Documentele solicitate în procesul de contractare sau în procesul de evaluare a furnizorului existente la nivelul casei de asigurări de sănătate nu vor mai fi transmise la încheierea contractelor, cu excepţia documentelor modificate sau cu perioadă de valabilitate expirată, care se transmit în format electronic cu semnătura electronică extinsă/calificată.

3. Medicii pentru a intra in relație contractuala cu casa de asigurări de sănătate trebuie sa dețină semnătura electronica extinsă/calificată.

 

 

PRESEDINTE-DIRECTOR GENERAL,

EC. ALIN VOICULET

 

Fișiere atașate

Anunt contractare 2018 - completare .pdf