In temeiul prevederilor  alin .(1) la Art. 186 din HOTĂRÂREA nr. 161 din 16 martie 2016 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2016-2017;

   Casa de Asigurari de Sanatate Mehedinti stabileste o nouă sesiune de  contractare  pentru servicii  medicale din ambulatoriu de    specialitate   pentru specialitati clinice deficitare  in perioada 06.11.2017- 10.11.2017.

   CALENDAR  CONTRACTARE

Depunere documente contractare – perioada 06.11-08.11.2017

Verificare dosare 09.11.2017

Depunere contestatii 10.11.2017 orele 10,00

 Afişare rezultate    10.11.2017 orele 16,00

Încheierea şi semnarea contractelor  15.11.2017

Documentele necesare incheierii contractelor se gasesc pe site –ul cjasmh-  www.cjasmh.ro