CALENDAR CONTRACTARE 2016
SERVICII MEDICALE, MEDICAMENTE ȘI DISPOZITIVE MEDICALE
Perioada de depunere și înregistrare a dosarelor de contractare este 04.07. -12.07.2016.
Perioada de verificare si validare a dosarelor de catre comisiile CAS Mehedinti este 13.07. - 15.07.2016.
Afisarea listei cu dosarele admise/respinse la validare pe site-ul CAS Mehedinti (www.cjasmh.ro) - 19.07.2016.
Depunerea contestatiilor la sediul CAS Mehedinti, str. Antoninii nr.4 Drobeta-Turnu Severin - 20.07.2016.
Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor pe site-ul CAS Mehedinti (www.cjasmh.ro) - 21.07.2016.
Afisarea listei finale cu dosarele admise pentru contractare pe site-ul CAS Mehedinti (www.cjasmh.ro) - 26.07.2016.
În perioada 07.07. - 21.07.2016 se vor organiza la sediul CAS Mehedinți ședinte cu membrii comisiilor mixte judetene (D.S.P., C.M., C.M.D., C.M.F., A.M.F.,etc.,).
În perioada 13.07 - 18.07.2016 se vor organiza comisiile de evaluare a punctajelor furnizorilor din specialitatile paraclinice si BFT.
În perioada 22.07. - 25.07.2016 se vor stabili, sedinţe cu furnizorii.
În perioada 19.07. - 25.07.2016 se vor negocia contractele, respectiv clauze contractuale.
• OPIS-ul cu documentele ce urmeaza a fi depuse de furnizori la C.A.S. Mehedinti, precum și alte precizări vor fi afisate pe site-ul CAS Mehedinti.
• Termenul de finalizare a procesului de contractare pentru anul 2016 este de 29.07.2016.
• Afisarea pe site-ul CAS Mehedinti (www.cjasmh.ro) a listei cu furnizorii de servicii medicale care au încheiat contracte în 29.07.2016.
Preşedinte – Director General,
EC.Mîţu Ion
Director Relatii Contractuale Șef Serviciu Contractare
Jr.Draghici Sorin Cristinel Ec. Albu Drina