CALENDAR CONTRACTARE 2016
SERVICII MEDICALE, MEDICAMENTE ȘI DISPOZITIVE MEDICALE 

 

  Perioada de depunere și înregistrare a dosarelor de contractare este 04.07. -12.07.2016.

  Perioada de verificare si validare a dosarelor de catre comisiile CAS  Mehedinti este 13.07. - 15.07.2016.

  Afisarea listei cu dosarele admise/respinse la validare pe site-ul CAS Mehedinti (www.cjasmh.ro) - 19.07.2016.

  Depunerea contestatiilor la sediul CAS Mehedinti, str. Antoninii nr.4 Drobeta-Turnu Severin - 20.07.2016.

  Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor pe site-ul CAS Mehedinti (www.cjasmh.ro) - 21.07.2016.
  Afisarea listei finale cu dosarele admise pentru contractare pe site-ul CAS Mehedinti (www.cjasmh.ro) - 26.07.2016.


            În perioada 07.07. - 21.07.2016 se vor organiza la sediul CAS Mehedinți  ședinte cu membrii comisiilor mixte judetene (D.S.P., C.M., C.M.D., C.M.F., A.M.F.,etc.,).
            În perioada 13.07 - 18.07.2016 se vor organiza comisiile de evaluare a punctajelor furnizorilor din specialitatile paraclinice si BFT.
             În perioada 22.07. - 25.07.2016 se vor stabili, sedinţe cu furnizorii.
             În perioada 19.07. - 25.07.2016 se vor negocia  contractele, respectiv clauze contractuale.


• OPIS-ul cu documentele ce urmeaza a fi depuse de furnizori la C.A.S. Mehedinti, precum și alte precizări vor fi afisate pe site-ul CAS Mehedinti.
• Termenul de finalizare a procesului de contractare pentru anul 2016 este de 29.07.2016.
• Afisarea pe site-ul CAS Mehedinti (www.cjasmh.ro) a listei cu furnizorii de servicii medicale care au încheiat contracte în 29.07.2016.

 

Preşedinte – Director General,
             EC.Mîţu Ion


  Director Relatii Contractuale                                       Șef Serviciu Contractare
     Jr.Draghici Sorin Cristinel                                                Ec. Albu Drina