CAS TIMIS anunta perioada de contractare pentru furnizorii noi de servicii medicale in urmatoarele domenii de activitate: : asistenta primara, asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati clinice, inclusiv pentru specialitatea medicina fizica si de reabilitare, medicina dentara, asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si transport sanitar,  asistenta medicala paraclinica de tip imagistica medicala , dupa cum urmeaza:

A.Pentru asistenta primara, asistenta medicala ambulatorie de specialitate pentru specialitati clinice, inclusiv pentru specialitatea medicina fizica si de reabilitare, medicina dentara, asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca si transport sanitar :                                                                                        

1.Transmiterea si inregistrarea solicitarilor si documentelor necesare contractarii pentru anul 2022. Documentele se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului, prin accesarea urmatorului link :  https://cjastm.ro/atl_uploads_contractare.php :  

     07.04.2022-15.04.2022

      2.Verificarea documentelor transmise de furnizori :

      07.04.2022 -15.04.2022

Comisiile de contractare analizeaza documentele transmise in vederea contractarii si propun sub semnatura, furnizorii respinsi (cu motivele de respingere)  conducerii CAS Timis.

3.Afisarea listei cu furnizorii respinsi :  18.04.2022

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.casan.ro/cjastm/                                                              

4.Depunerea contestatiilor : 19.04.2022 – 20.04.2022, orele 08.30-16.00 ;

Toate contestatiile se depun la CAS TIMIS, Strada Corbului nr. 4

      5.Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor : 21.04.2022, dupa ora   10,00     

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.casan.ro/cjastm/                                                              

      6.Redactarea si semnarea contractelor 26.04.2022-29.04.2022

B.Pentru asistenta medicala paraclinica de tip imagistica medicala :                                                        

1.Transmiterea si inregistrarea solicitarilor si documentelor necesare contractarii pentru anul 2022. Documentele se transmit in format electronic asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului,prin accesarea urmatorului link :  https://cjastm.ro/atl_uploads_contractare.php :  

     07.04.2022-19.04.2022

      2.Verificarea documentelor transmise de furnizori :

      07.04.2022 -19.04.2022 ;

Comisiile de contractare analizeaza documentele transmise in vederea contractarii si propun sub semnatura, furnizorii respinsi (cu motivele de respingere)  conducerii CAS Timis.

3.Afisarea listei cu furnizorii respinsi :  20.04.2022

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.casan.ro/cjastm/                                                          

4.Depunerea contestatiilor : 21.04.2022 orele 08.30-16.00 ;

Toate contestatiile se depun la CAS TIMIS, Strada Corbului nr. 4

      5.Afisarea rezultatelor privind solutionarea contestatiilor : 26.04.2022, dupa ora   10,00     

Afisarea se face la sediul CAS Timis si pe site-ul CJASTM www.casan.ro/cjastm/                                                                

     6.Redactarea si semnarea contractelor 27.04.2022-29.04.2022