I. DISPOZITIVE MEDICALE        

            În vederea implementării facturii electronice în relația cu CAS Iași, menționăm următoarele:

            Începând cu raportarea lunii ianuarie 2022, furnizorii de dispozitive medicale vor avea obligația de transmite facturile lunare, însoțite de documente justificative doar în format electronic, asumate prin semnătură electronică, de către reprezentantul legal sau împuternicit, conform următoarei proceduri:

            a) Subiectul e-mailului transmis va avea denumirea “Nume furnizor  - cod fiscal – număr factură - luna pentru care s-a făcut raportarea în SIUI”.

            b) E-mailul va avea atașat un număr de 4 fișiere, în format .pdf, semnate electronic de către reprezentantul legal, care va conține:

1. factura asumată prin semnătură electronică;

2. decontul asumat prin semnătură electronică;

3. declarația pe proprie răspundere (click aici) asumată prin semnătură electronică;

4. centralizatorul și documentele justificative (de exemplu: confirmări de primire, taloane, după caz, declarații de conformitate, certificate de garanție ș.a.) în ordinea raportării din SIUI sau în ordinea în care sunt îndosariate, asumate prin semnătură electronică.

     

      Documentele anterior menționate vor fi transmise pe adresa de e-mail gianina.badea@cjasis.ro în termen de cel mult 3 zile de la data raportării în SIUI. Dacă utilizarea certificatului digital nu permite semnarea fiecărei pagini din document, este suficientă asumarea prin semnătură electronică a întregului fișier.

 

NOTĂ: Un e-mail nu poate depăși 12 MB.

 

 

 

            II. ÎNGRIJIRI MEDICALE/PALIATIVE LA DOMICILIU

 

            În vederea implementării facturii electronice în relația cu CAS Iași, menționăm următoarele:

            Începând cu raportarea lunii ianuarie 2022, furnizorii de îngrijiri medicale/paliative la domiciliu vor avea obligația de transmite borderoul centralizator doar în format electronic, asumat prin semnătură electronică, conform următoarei proceduri:

            a) Subiectul e-mailului transmis va avea denumirea “Nume furnizor - cod fiscal –luna pentru care s-a făcut raportarea în SIUI”. De exemplu, în luna ianuarie 2022, numele e-mailului va avea următoarea formă: “X SRL ianuarie 2022”.

            b) E-mailul va avea atașat borderoul centralizator, în format .pdf, semnat electronic de către reprezentantul legal.

         Documentelul anterior menționat va fi transmis pe adresa de e-mail gianina.badea@cjasis.ro în același timp cu raportarea în SIUI.