COMUNICAT
ÎN ATENȚIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE
AFLAȚI ÎN RELAȚIE CONTRACTUALĂ CU CAS CONSTANȚA
În aplicarea prevederilor HG nr. 252/2020 privind stabilirea unor măsuri în domeniul sănătății pe perioada instituirii stării de urgență pe teritoriul României, respectiv:
- Art. 12 alin. (2) “Pe perioada stării de urgență, consultațiile medicale prevăzute în pachetul de servicii de bază, respectiv în pachetul minimal de servicii medicale, pot fi acordate și la distanță, acestea putând fi acordate atăt de către medicii de familie cât și de medicii de specialitate din ambulatoriul clinic și pot fi realizate prin orice mijloace de comunicare, cu încadrarea în numărul maxim de 8 consultații/oră”.
- Art. 3 „Pe perioada stării de urgență, serviciile medicale în ambulatoriu de specialitate pentru specialitățile clinice, inclusiv pentru specialitatea clinică medicină fizică și realibilitare, precum și cele de îngrijiri paliative în ambulatoriu se acordă fără a mai fi necesară prezentarea biletului de trimitere”,
facem următoarele precizări:
Pentru aplicarea prevederilor mai sus menționate, toți furnizorii de servicii medicale în ambulatoriul clinic vor introduce consultațiile fără bilet de trimitere la modul de prezentare cu codul 12.
Descrierea modului de prezentare a fost modificată din “TELEMEDICIN” în “SERVICII STARE DE URGENȚĂ”.