Având în vedere:
- Hotărârea nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii și a Contractului-cadru care reglementează condițiile acordării asistenței medicale, a medicamentelor și a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;
- Ordinul ministrului sănătății și al președintelui CNAS nr. 1857/441/2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2023 a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor și a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate;
- Hotărârea Guvernului nr. 423/2022 privind aprobarea programelor naționale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare; 
- Ordinul președintelui Casei Naționale de Asigurări de Sănătate nr. 180/2022 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor naționale de sănătate curative, cu  modificările și completările ulterioare,
 
       Casa de Asigurări de Sănătate Iași organizează sesiune de contractare pentru acoperirea necesarului de servicii medicale și medicamente la nivelul județului Iași, în perioada 15 mai 2024 - 31 mai 2024, pentru furnizorii noi care doresc încheierea contractului de furnizare de servicii medicale, pentru următoarele domenii de asistență medicală:
* asistență medicală primară – zone deficitare, conform necesarului de medici stabilit de către comisia mixtă pentru asistența medicală primară;
* asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile clinice, conform necesarului de medici și norme stabilit de comisia mixtă pentru asistență medicală ambulatorie de specialitate  pentru specialități clinice, inclusiv pentru îngrijiri paliative în ambulatoriu;
* asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru specialităţile paraclinice;
* spitalizare de zi;
* programe naționale de sănătate;
* îngrijiri medicale la domiciliu;
* dispozitive medicale;
* medicamente cu și fără contribuție personală (inclusiv cost volum și cost volum rezultat).
 
       Calendarul sesiunii de contractare:
- Primirea şi înregistrarea cererilor  de contractare și a documentațiilor aferente - 15.05.2024 – 20.05.2024;
- Avizarea dosarelor de contractare - 21.05.2024 – 22.05.2024;
- Afişarea listei dosarelor respinse la contractare - 23.05.2024;
- Primirea și înregistrarea contestațiilor - 24.05.2024;
- Soluţionarea  şi afişarea rezultatului contestaţiilor - 27.05.2024;
- Redactare și semnare contracte pentru anul 2024 – 28.05.2024 - 31.05.2024.
 
       Procedura de depunere a documentelor necesare încheierii contractelor pe domenii de asistenţă medicală și persoanele de contact  <click aici>