23.06.2016 (actualizat 06.07.2016)

ÎN ATENŢIA FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE, MEDICAMENTE, DISPOZITIVE MEDICALE

Condiţiile generale de derulare a sesiunii de contractare pentru anul 2016 în comunicatul de mai jos, "contractare2016.pdf".

Condiţiile de contractare le găsiţi în "AnuntContractare2016_iulie2016.pdf"  de mai jos.

Calendarul sesiunii de contractare îl puteţi consulta în documentul "CalendarContractare2016_iulie2016.pdf"  de mai jos,  completat de "CalendarContractareModificat07072016.pdf".

Opisurile cu documentele necesare pe fiecare domeniu de asisitenţă medicală vor fi afişate în secţiunea "Informaţii pentru furnizori - Furnizori de servicii medicale - Informaţii şi anunţuri contractare 2016"

Precizări privind obligaţia trimiterii documentelor de contractare în format electronic în documentul "Contractare2016_documente_electronic.pdf"

Clauze suplimentare propuse de CAS Ialomiţa, în vederea negocierii în documentul "ClauzeSuplimentareContract2016_PropuneriNegociere.pdf"

 

Fișiere atașate

contractare2016.pdf AnuntContractare2016_iulie2016.pdf CalendarContractare2016_iulie2016.pdf Contractare2016_documente_electronic.pdf ClauzeSuplimentareContract2016_PropuneriNegociere.pdf CalendarContractareModificat07072016.pdf