În vederea reducerii timpului de asteptare la ghișeele instituției și pentru respectarea măsurilor stabilite de autorități pentru diminuarea impactului tipului de risc adresăm rugămintea reprezentanților plătitorilor de indemnizații care depun cereri de recuperare, să respecte următoarele măsuri:
- Documentele aferente cererilor de recuperare pot fi trimise cu precădere prin poștă/curierat sau aduse personal la sediul instituției.
- Cerererile de recuperare ( Atenție, s-a modificat formularul tipizat! Acest nou model de formular poate fi descărcat de pe site-ul instituției www:casalba.ro) vor fi însoțite de următoarele documente:
- centralizator;
- recipisa declarației D112;
- certificatul de atestare fiscală sau, ultima pagină din fișa contribuabilului, cu informațiile aferente contribuției asiguratorii pentru muncă, pentru fiecare lună în parte;
- certificatele de concedii medicale (exemplarul alb);
- modul de calcul pentru fiecare certificat de concediu medical;
- Obligatoriu, se va menționa pe cerere număr de telefon și adresă de e-mail, pentru ca persoanele responsabile de întocmirea cererilor să fie contactate ulterior.
Important!
Cu titlu de recomandare, adresăm rugămintea tuturor angajatorilor care sunt în situația de a recupera sumele achitate cu titlu de indemnizații de concedii medicale angajaților, să utlilizeze în această perioadă, cu precădere, mijloacele electronice de transmitere la distanță pentru înregistrarea cererilor.
Vă mulțumim.