Activităţile şi operaţiunile specifice care se desfăşoara la nivelul 

Compartimentului  Logistică

1. Urmărirea concordanţei din punct de vedere al cantităţii, calităţii și valorii bunurilor/serviciilor facturate cu cele cuprinse în prevederile contractuale sau comenziile emise după caz.
 2. Certificarea realităţii, regularităţii și legalităţii bunurilor și prestarilor de servicii recepţionate.
3. Asigurarea gestionării eficiente a patrimoniului institutiei și propunerea măsurilor de folosire optimă , de gospodărire și întreținere în bune condiții a acestuia .
4. Asigurarea menţinerii în bună stare de funcţionare a aparaturii și instalaţiilor din dotarea C.A.S. Mehedinţi.
5. Organizarea și coordonarea activităţilor de întreţinere, efectuare de reparaţii curente și capitale în cadrul C.A.S. Mehedinţi.
6. Gestionarea materialelor consumabile, obiectelor de inventar, mijloacelor fixe, formularelor tipizate și a altor bunuri aflate în patrimoniul institutiei, asigurând depozitarea, distribuirea si/sau conservarea materialelor de întreţinere, a inventarului gospodaresc, rechizitelor de birou și altele.
7. Asigurarea recepţionării, manipulării, depozitării corespunzătoare a bunurilor din dotare conform legii.
8. Organizarea colectării selective a deseurilor în interiorul instituţiei publice și stabilirea unui plan de masuri în scopul realizării acestei acţiuni conform prevederilor Legii nr. 132/30.06.2010.
9. Organizarea, administrarea și asigurarea protecţiei fondului arhivistic al instituţiei, conform legilor în vigoare și Nomenclatorului arhivistic aprobat.
10. Realizarea și coordonarea activităţii de întreţinere, funcţionare, reparare, conservare și utilizare a parcului auto al instituţiei.
11.Asigurarea și coordonarea activităţii de transport la nivelul Casei de asigurări de sănătateși urmărirea încadrării în consumul lunar de combustibil.
12. Gestionarea bonurilor de carburanţi, eliberarea acestora din gestiune în baza consumurilor normate și utilizarea lor potrivit reglementărilor în vigoare.
13. Organizarea, coordonarea, monitorizarea și controlul activităţii autovehiculelor pe baza foilor de parcurs, asigurând corectitudinea completării lor, conform normelor legale.
14. Efectuarea inspecţiei tehnice zilnice a autoturismelor, conform certificatelor de garanţie și întreţinere.
15. Elaborarea planului de pază al obiectivelor și bunurilor din cadrul instituţiei și asigurarea avizării lui.
16. Asigurarea menţinerii în bună stare de funcţionare a sistemelor tehnice de protecţie și de alarmare împotriva efracţiei existente la nivelul instituţiei.
17. Monitorizarea repartizării salariaţilor și a mijloacelor fixe în spaţiile de lucru din sediu.
18. Organizarea și monitorizarea activităţii de efectuare a cheltuielilor curente de funcţionare de natura administrativă.
19. Organizarea și monitorizarea verificării, exploatării corecte, reglării, întreţinerii și reparării instalaţiilor, dotărilor și echipamentelor tehnologice, conform prescripţiilor din Cartea Tehnică a Construcţiei, consemnând intervenţiile în timp asupra sediului în Jurnalul evenimentelor din aceasta.
20. Organizarea, planificarea, coordonarea, controlul și evaluarea desfășurării activitaţilor de apărare împotriva incendiilor, în conformitate cu prevederile legislative și normative în vigoare, la nivelul instituţiei.
21. Organizarea, planificarea, coordonarea, controlul și evaluarea respectării normelor de protecţie a muncii, conform legislaţiei în vigoare.
22. Coordonarea și participarea la activitatea de inventariere anuală a patrimoniului.
23. Repartizarea mijloacelor fixe și obiectele de inventar pe locuri de folosinţă și pe persoane, propunerea de măsuri pentru utilizarea eficientă a inventarului administrativ.
24. Verificarea și certificarea asigurării utilităţilor necesare, a serviciilor de curăţenie de întreţinere, igienizare și salubritate la parametrii și cantităţile specifice în contractele încheiate cufurnizorii.
25. Asigurarea condiţiilor minime de funcţionare a serverelor instalate la nivelul C.A.S. (conditii de climă, securitate și monitorizare acces, asigurarea alimentarii neîntrerupte cu energie electrică a respectivelor incinte).
26. Întocmirea propunerilor de angajare, lichidare și ordonanţare a cheltuielilor ce decurg din derularea contractelor cu furnizori de bunuri, servicii și lucrări ale C.A.S. Mehedinţi, asigurând evidenţa contractelor .
27. Prezentarea lunară compartimentului buget, financiar, contabilitate pentru avizare și control, a documentelor care stau la baza gestiunii materialelor consumabile, obiectelor de inventar și mijloacelor fixe.
28. Asigurarea stocului limită de produse de papetarie și birotică, a necesarului de formulare cu regim special și a distribuirii către furnizorii de servicii medicale a acestor formulare .
29. Asigurarea obţinerii avizelor pentru desfăsurarea activităţilor în cadrul instituţiei, conform legii.
30. Arhivarea documentelor conform art. 8 și 9 din Legea nr. 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale – republicată.
31. Îndeplinirea și a altor atribuţii, în limita prevederilor legale și a competenţelor, din dispoziţia conducerii C.A.S. Mehedinţi.