ANUNŢ SESIUNE DE CONTRACTARE SERVICII MEDICALE
În temeiul art. 198 din Anexa 2 la H.G. 521/2023, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 19, din anexa 47 alin.19 la Ordinul MS/CNAS nr.1857/441/2023, cu modificările și completările ulterioare
CAS MEHEDINŢI anunţă o sesiune de contractare în luna DECEMBRIE 2023 pentru domeniul de activitate:
- Asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialități paraclinice;
CALENDAR CONTRACTARE :
- Depunerea documentelor de contractare este în perioada 11.12.2023-13.12.2023
- Verificarea documentelor și anunţarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 14.12.2023, prin afisare la avizier-ul instituției și pe site-ul www.casan.ro/casmh Depunerea contestatiilor: 15.12.2023 până la ora 14.00. Afișarea soluționării contestațiilor se va face pe pagina web a instituției: www.casan.ro/casmh și la avizierul instituției în data de 18.12.2023
- Termen de încheiere a contractelor 19.12.2023
- Lista documentelor necesare pentru încheierea contractelor, precum și formularele tipizate, se pot obține de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Mehedinţi și pe site-ul instituției, ( http://www.cjasmh.ro/contractare2023/).
- Documentele necesare încheierii contractelor se transmit la adresa oficial@cjasmh.ro în format electronic, asumate fiecare în parte prin semnatura electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului
DIRECTOR GENERAL,
EC. ALBU DRINA
DIRECTOR RELATII CONTRACTUALE ,
JR. DRĂGHICI SORIN CRISTINEL