Asistenta tehnica serviciul HELPDESK SIUI:
Incidentele se transmit la adresele de e-mail mentionate in col (2) a tabelului de mai jos, functie de regiunea de apartenenta:
Regiunea | Judetele | |
0 | 1 | 2 |
NV | BH, SM, MM, CJ, TM, AR, SJ, BN | suport.pias.nv@casan.ro |
NE | BT, SV, IS, NT, VS, VN, BC | suport.pias.ne@casan.ro |
CENTRU | HR, CV, BV, SB, PH, DB, MS, AB, HD | suport.pias.centru@casan.ro |
SE | BR, GL, CT, TL, BZ, GR, CL, IL | suport.pias.se@casan.ro |
SV | DJ, OT, AG, VL. TR, MH, GJ, CS | suport.pias.sv@casan.ro |
CAS M. București: suport@casmb.ro
CAS Ilfov: suport@casailfov.ro
CAS AOPSNAJ: helpdesk@aopsnaj.ro
Subiectul e-mailului trebuie sa fie de forma: CAS BN, cod fiscal
Continutul e-mailului trebuie sa contina informatii, dupa caz, cum ar fi: categorie furnizor, CUI, descrierea pe scurt a problemei, printscreen eroare, samd
serviciul HELPDESK CEAS : incidentele se transmit pe adresa suport.ceas@casan.ro