Asistenta tehnica serviciul HELPDESK SIUI:

Incidentele se transmit la adresele de e-mail mentionate in col (2) a tabelului de mai jos, functie de regiunea de apartenenta:

Regiunea Judetele Email
0 1 2
NV BH, SM, MM, CJ, TM, AR, SJ, BN suport.pias.nv@casan.ro
NE BT, SV, IS, NT, VS, VN, BC suport.pias.ne@casan.ro
CENTRU HR, CV, BV, SB, PH, DB, MS, AB, HD suport.pias.centru@casan.ro
SE BR, GL, CT, TL, BZ, GR, CL, IL suport.pias.se@casan.ro
SV DJ, OT, AG, VL. TR, MH, GJ, CS suport.pias.sv@casan.ro 

CAS M. București: suport@casmb.ro

CAS Ilfov: suport@casailfov.ro

CAS AOPSNAJ: helpdesk@aopsnaj.ro

 

Subiectul e-mailului trebuie sa fie de forma: CAS BN, cod fiscal

Continutul e-mailului trebuie sa contina informatii, dupa caz, cum ar fi: categorie furnizor, CUI, descrierea pe scurt a problemei, printscreen eroare, samd

 

serviciul HELPDESK CEAS : incidentele se transmit pe adresa suport.ceas@casan.ro