Asistenta tehnica

serviciul HELPDESK SIUI:

Incidentele se transmit la adresele de e-mail mentionate in col (2) a tabelului de mai jos, functie de regiunea de apartenenta:

Regiunea:

Județele:

Adresa de e-mail:

0

1

2

NV

BH, SM, MM, CJ, TM, AR, SJ, BN

suport.pias.nv@casan.ro

NE

BT, SV, IS, NT, VS, VN, BC

suport.pias.ne@casan.ro

Centru

HR, CV, BV, SB, PH, DB, MS, AB, HD

suport.pias.centru@casan.ro

SE

BR, GL, CT, TL, BZ, GR, CL, IL

suport.pias.se@casan.ro

SV

DJ, OT, AG, VL, TR, MH, GJ, CS

suport.pias.sv@casan.ro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CAS M București: suport@casmb.ro

CAS Ilfovsuport@casailfov.ro

CAS AOPSNAJ: helpdesk@aopsnaj.ro

 

Subiectul e-mailului trebuie sa fie de forma :

CAS _ _  -  ******* - xxxxxxx

 

"_ _"  se vor trece initialele judetului in care furnizorul are contract cu CAS, 

"******" reprezinta numele furnizorului in contract cu C.A.S.

"xxxxxxx" descrierea pe scurt a evenimentului aparut)

 

Exemplu: CAS GL - S.C. Medicina S.R.L. - eroare 401 la conectarea in SIUI 

 

  Continutul e-mailului trebuie sa contina informatii, dupa caz, cum ar fi:

1. Categorie furnizor (Medicina de Familie, Farmacie, Clinic, Spital, Paraclinic, ....),

2. CUI,

3. Descrierea detaliata a evenimentului,

4. Printscreen eroare, (print screen-ul se realizeaza apasand tasta Prt SCR, PrtSC, Print Scrn sau Pr SCR, dupa care se face "Paste" intr-un document Word sau in Paint. La calculatoarele portabile (laptop), in marea majoritate a cazurilor, apasarea tastei respective trebuie realizata simultan cu actionarea tastei "Fn") 

5. Alte informatii pe care le considerati esentiale in rezolvarea disfunctionalitatii aparute. 

 

Mesajele sosite fara date de identificare vor fi ignorate sau retrimise expeditorului, in functie de continut.