Avand in vedere riscurile epidemiologice existente si in vederea prevenirii raspandirii infectiilor cu COVID – 19, conducerea Casei de Asigurari de Sanatate Calarasi, propune asiguratilor, furnizorilor de servicii medicale si angajatilor persoane juridice, sa tina cont de urmatoarele masuri preventive:

1. Sa intre in incinta CAS Calarasi numai daca prezenta este strict necesara. Accesul se va face cu o dezinfectare a mainilor la intrare si respectiv dupa ce parasesc institutia iar ramanerea in incinta institutiei sa fie doar pentru o perioada strict necesara;

2. Pastreaza o distanta de minim 1 metru fata de celelalte persoane in incinta institutiei.

3. In vederea rezolvarii unor situatii devenite necesare, cu referire la actualizarea categoriilor de asigurat/emiterea adeverintelor de asigurat pentru carduri nationale pierdute sau refuzate, solicitari/eliberari CIP, se propune transmiterea documentelor utilizandu-se posta electronica/corespondenta postala, astfel:

RO26 TREZ 2015005XXX000176

Modificari ale starii cardului national- tel.0242316717/int.123 , 125 si 126

Ridicare carduri nationale/europene retur – la sediul CAS Calarasi in timpul programului de lucru comunicat.

            Deciziile CNAS de avizare/neavizare a investigatiei PET – CT vor fi transmise de catre CAS Calarasi pacientilor prin posta.

            Dosarele PET – CT intocmite in vederea analizei si aprobarii de catre comisia CNAS vor fi depuse la registratura CAS Calarasi. Informatii si date de contact:

              0242316717, int.116, e-mail: comisii@casacl.ro;

4. Pentru depunerea certificatelor de concediu medical, a centralizatoarelor, respectiv a cererilor de restituire indemnizatii de concediu medical, se va utiliza de catre agentii economici numai corespondenta postala, la adresa institutiei mai sus mentionata;

5. In vederea actualizarii dosarului depus de agentii economici privind recuperarea indemnizatiilor de concediu medical, urmare primirii unor notificari de refuz la plata, documentele solicitate in notificare (exemplu adeverinta stagiu de cotizare, cont bancar) vor fi transmise prin corespondenta postala sau la adresa de e-mail: cm@casacl.ro. Modificarile impuse pe certificatele de concediu medical si solicitate prin notificarea transmisa persoanelor juridice, se va opera pe exemplarul de certificat medical aflat la agentul economic si se va trimite la CAS Calarasi prin corespondenta postala.

6. In situatia in care nu se poate realiza comunicarea cu sistemul informatic,in vederea asigurarii accesului liber la pachetul de servicii medicale de baza, furnizorii de servicii medicale acorda persoanelor asigurate servicii medicale,medicamente si dispozitive medicale pe baza documentelor justificative aferente fiecarei categorii de asigurat (de exemplu:adeverinta de salariat, adeverinta de elev/student,cupon de pensie, adeverinta de beneficiar al Legii nr.416/2001 privind ajutorul social,etc);

7. Cererile insotite de documentele necesare obtinerii de dispozitive medicale destinate recuperarii unor deficiente organice sau functionale in ambulatoriu, se transmit casei de sanatate prin corespondenta postala, respectiv documentele: actul de identitate (in copie), codul numeric personal – CNP/cod unic de asigurare, prescriptia medicala pentru dispozitivul medical si certificatul de incadrare in gard si tip de handicap pentru echipamentele pentru oxigenoterapie si ventilatie noninvaziva, dupa caz, dovada calitatii de asigurat (copie cupon de pensie/adeverinta de salariat). Pentru copiii in varsta de pana la 14 ani se ataseaza prescriptia medicala pentru dispozitivul medical recmandat, cu specificarea domiciliului copilului si certificatul de nastere (in copie), codul numeric personal – CNP/cod unic de asigurare. Deciziile emise de CAS Calarasi, de aprobare pentru recuperarea/inchirierea dispozitivului medical se comunica asiguratilor beneficiari prin posta. Pentru obtinerea deciziilor de aprobare a dispozitivelor medicale documentele se transmit prin posta ( Calarasi, str.Independentei,nr.51);

8. Pentru obtinerea sau depunerea formularelor europene documentele se pot transmite si prin posta sau pe e-mail la adresele: info@casacl.ro, acorduri@casacl.ro

Solicitarea de adeverinta din care sa reiasa numarul de zile de concediu medical pentru asiguratii care au un contract de asigurare pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate incheiat cu CAS Calarasi, se poate depune prin posta sau e-mail (info@casacl.ro), cu precizarea de catre solicitant a modului in care doreste sa intre in posesia adeverintei ( posta sau e-mail);

Incheierea de contracte de asigurare pentru concedii si indemnizatii, se va face in zilele de LUNI pana JOI,  intre orele 8:30 – 16:30;

 Plata contributiei pentru concedii si indemnizatii se va face in contul:

RO39TREZ20126A212500XXXX- DESCHIS LA Trezoreria Calarasi.

Modalitate de solicitare a informatiilor financiar contabile:

electronic: contab@casacl.ro , dir.ec@casacl.ro

Pentru orice alte informatii va rugam sa sunati la tel: 0242/316717, 0242/318481, www.cnas.ro/cascl si e-mail: info@casacl.ro.

 

CONDUCEREA CJAS CALARASI