(procedura valabila pentru toate categoriile de furnizori de servicii medicale si farmaceutice)
- se transmite la adresa de mail card.national@castl.ro un mesaj in care se mentioneaza:
- datele titularului cardului (nume, prenume si CNP)
- descrierea erorii (codul si/sau mesajul de eroare)
- daca in 15 min. nu se primeste raspuns sau este o situatie de urgenta se transmite un nou mesaj sau se apeleaza tel. 0752061246 pentru a semnala eroarea
- se efectueaza operatia indicata de call center ( vezi instructiuni pt.deblocare carduri )
- daca dupa efectuarea operatiei indicate situatia nu s-a remediat sau apare un alt tip de eroare se transmite un nou mesaj (se reia procedura de la inceput)
- Pentru a nu tine ocupata linia este indicat ca utilizarea telefonului mentionat sa se faca numai atunci cand este intr-adevar necesar.
- Pentru situatiile in care se recurge la operatia de resetare a pin-ului de protectie a cardului, trebuie utilizat un registru in care se inregistreaza aceste operatii si in care posesorul cardului semneaza pentru confirmarea cererii de resetare