In atentia:

FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE ȘI MEDICAMENTE

 

Avand in vedere :

În temeiul art. 196, alin (3) din Anexa 2 la H.G. 140/2018, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu pct. 18, din anexa 47 la Ordinul MS/CNAS nr.397/836/2018, cu modificările și completările ulterioare, Casa de Asigurări de Sănătate Argeș  stabileste termen de contractare pentru următoarele tipuri de asistențe medicale:

-              Asistență medicală ambulatorie de specialitate  pentru specialitățile clinice și acupunctură,

-              Asistență medicală spitalicească,

 Procesul de contractare se derulează pe parcursul lunii mai 2021  , contractele/actele adiționale urmând a fi întocmite de către CAS Arges si semnate de catre ambele parti până  la data de 14.05.2021, desfasurandu-se dupa urmatorul calendar:

  1. Transmiterea documentelor in vederea contractarii: 11.05.2021, până la ora 16.00,
  2. Verificarea documentelor si anuntarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare:  11.05.2021 prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casag.ro
  3. Depunerea contestatiilor: 12.05.2021, până la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casag.ro si la avizierul institutiei in data de 13.05.2021
  4. Negocierea  și încheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale și  medicamente: 14.05.2021

Lista documentelor necesare pentru incheierea actelor aditionale/contractelor, pe domenii de asistenta medicala, precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Arges, dar se regasesc si pe site-ul institutiei, www.casag.ro.

   Documentele necesare incheierii contractelor se transmit la adresa spitaliceasca@casag.ro in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.

 DIRECTOR GENERAL

Ec. CRISTIAN MITROFAN