In atentia:

FURNIZORILOR DE SERVICII MEDICALE SI MEDICAMENTE

 

Avand in vedere :

Procesul de contractare se derulează pe parcursul lunii  iulie  2021, contractele/actele adiționale urmând a fi întocmite de către CAS Argeş şi semnate de către ambele părti până  la data de 30.07.2021, desfășurându-se după urmatorul calendar:

  1. Transmiterea documentelor in vederea contractarii: 12-19.07.2021,
  2. Verificarea documentelor si anuntarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 21.07.2021, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casag.ro
  3. Depunerea contestatiilor: 22.07.2021, pana la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casag.ro si la avizierul institutiei in data de 23.07.2021
  4. Negocierea clauzelor suplimentare și încheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale : 26-30.07.2021

 

Lista documentelor necesare pentru incheierea contractelor, pe domenii de asistenta medicala, precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Arges, dar se regasesc si pe site-ul institutiei, www.casag.ro.

                Documentele necesare incheierii contractelor se transmit in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.