CALENDAR CONTRACTARE APRILIE 2022
Avand in vedere:
- Prevederile art. 259 din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu completarile si modificarile ulterioare;
- Prevederile H.G. nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2021-2022;
- Prevederile H.G. nr. 423/2022 privind aprobarea programelor naționale de sănătate
- Prevederile Ordinului comun al ministrului sanatatii si presedintelui Casei Naţionale de Asigurari de Sanatate nr. 1068/627/2021 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2021 a H.G. nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2021-2022;
- Prevederile Ordinului presedintelui Casei Naţionale de Asigurari de Sanatate nr.180/2022 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative pentru anii 2022 şi 2023;
În temeiul art. 196 din Anexa 2 la H.G. 696/2021 cu modificările și completările ulterioare, cu modificările și completările ulterioare, Casa de Asigurări de Sănătate Argeș stabileşte termen de contractare pe parcursul lunii aprilie 2022 , contractele/actele adiționale urmând a fi întocmite de către CAS Argeş şi semnate de către ambele părti până la data de 29.04.2022.
Procesul de contractare se desfasoara după următorul calendar:
- Transmiterea documentelor in vederea contractarii: 11-13.04.2022
- Verificarea documentelor si anuntarea furnizorilor admiși/respinsi pentru contractare: 14.04.2022, prin afisare la avizier-ul institutiei si pe site-ul www.casag.ro
- Depunerea contestatiilor:15.04.2022, pana la ora 16.00. Afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe pagina web a institutiei: www.casag.ro si la avizierul institutiei in data de 18.04.2022
- Negocierea clauzelor suplimentare și încheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale: 18-29.04.2022
Lista documentelor necesare pentru incheierea actelor aditionale/contractelor, pe domenii de asistenta medicala, precum si formularele tipizate, se pot obtine de la serviciile de specialitate din cadrul CAS Arges, dar se regasesc si pe site-ul institutiei, www.casag.ro.
Documentele necesare incheierii contractelor se transmit la adresa contractare2021@casag.ro in format electronic, asumate fiecare in parte prin semnatura electronica extinsa/calificata a reprezentantului legal al furnizorului.