CONTRACTARE 2015

In perioada 01-27/04/2015 va avea loc procesul de contractare a serviciilor medicale, medicamentelor si dispozitivelor medicale la nivelul CAS Arges pentru anul 2015. In aceasta perioada se incheie contracte/acte aditionale cu furnizorii autorizati si evaluati conform legislatiei in vigoare. Contractarea se va desfasura dupa urmatorul calendar:

  1. Depunerea documentelor in vederea contractarii 08-15/04/2015, ora 16,00.
  2. Verificarea cererilor si anuntarea prin afisare la avizier si pe site-ul institutiei a furnizorilor acceptati pentru contractare 16/04/2015 ora 16,00.
  3. Depunerea contestatiilor 17/04/2015, afisarea solutionarii contestatiilor se va face pe site si la avizierul institutiei in data de 20/04/2015, ora 16,00.
  4. Negocierea clauzelor suplimentare si incheierea contractelor cu furnizorii de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale 21-27/04/2015.

Lista cu documentele necesare pentru incheierea contractelor / actelor aditionale pentru anul 2015, pe domenii de asistenta medicala precum si formularele tipizate pot fi obtinute de pe pagina web a institutiei: www.casag.ro, incepand cu data de 04.04.2015.

Dosarele complete se vor depune la sediul CAS Arges din Pitesti, Bd. I.C.Bratianu, nr. 62, etaj 1, Serviciul Relatii cu Furnizorii.