5721_ANEXA_nr1_Formular_inscriere_concurs.doc
5721_ANEXA_nr2_Adeverinta.doc
5721_DOCUMENTE_PREZENTATE_PENTRU_INSCRIEREA_LA_CONCURS.doc
5721_CONDITII_DE_OCUPARE_A_UNEI_FUNCTII_PUBLICE.doc

ANUNT CONCURS

 

 

Având în vedere prevederile art. 618 alin. (3) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

-Hotărârea Guvernului 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici;

-Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

  1. Vă înștiințăm cu privire la organizarea concursului de recrutare în data de 08.06.2023 pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de Consilier clasa I, gradul profesional superior, ID POST 387891, din cadrul Direcției Relatii Contractuale - Serviciul Decontare Servicii Medicale, Analiza cereri si eliberare decizii ingrijire la domiciliu si dispozitive medicale – Compartiment Decontare Servicii Medicale.

  2. Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână;

  3. Proba suplimentară – nu este cazul;

  4. Proba scrisă se va desfășura în data de 08.06.2023, ora 1100 la sediul Casei de Asigurări de Sănătate Neamț, str. Lt. Drăghiescu nr 4 B, Piatra Neamț;

  5. Condiţiile de participare (condiţiile de studii, condiţiile de vechime în specialitate):

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

Domeniu de studiu: Ştiinţe sociale (Domeniul fundamental), Ştiinţe juridice (Ramura de știință), Ştiinţe economice (Ramura de știință), Ştiinţe administrative (Ramura de știință)

- minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

  1. Dosarele de concurs se vor depune în intervalul: 05.05.2023 – 24.05.2023, ora 1600 și data afișării anunțului, în data de 05.05.2023;

  2. Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor de concurs, cuprinzând adresa de corespondență, telefon/fax, email, numele și prenumele persoanei de contact și funcția publică deținută:

 

Relații suplimentare privind condițiile de participare la concurs, actele necesare înscrierii, bibliografia, atribuțiile prevăzute în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului, se pot obține la sediul CAS Neamț, acestea fiind afișate, pe pagina de internet a instituției, precum și la Compartimentul Resurse Umane, Salarizare, Evaluare Personal, telefon 0233230612 – interior 164.

Persoana de contact: Mirela Simona Neța , consilier gradul profesional superior, adresa de e-mail resurseumane@casnt.ro.

 

  1. Bibliografia/Tematica pentru concurs

Bibliografia:

      1. Constituția României, republicată

2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare

3.Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu

modificările și completările ulterioare

4.Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și

completările ulterioare

5. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății republicată, cu modificările și completările

ulterioare

6. HG nr. 696/2021 pentru aprobarea pentru aprobarea pachetelor de servicii medicale și a Contractului

cadru privind condițiile acordării asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare

7.ORDIN nr. 1.068 din 29 iunie 2021 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2021 a Hotărârii Guvernului nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, tehnologiilor şi dispozitivelor asistive în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2021- 2022, cu modificările și completările ulterioare

 

Bibliografie și tematică

 

1. Constituția României, republicată

cu tematica Titlul I – Principiile generale; Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale

(Dispoziții generale, Drepturile și libertățile fundamentale, Îndatoririle fundamentale, Avocatul Poporului);

2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica - integral;

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu

modificările și completările ulterioare, cu tematica -integral;

4. Titlul I și II ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și

completările ulterioare, cu tematica - integral

 

5. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății republicată, cu modificările și completările

ulterioare, cu tematica Titlul VIII Asigurările sociale de sănătate, CAPITOLUL III. Servicii medicale suportate din FNUASS ( Art.244); CAPITOLUL IV Relaţiile caselor de asigurări sociale de sănătate cu furnizorii de servicii medicale, de dispozitive medicale, tehnologii şi dispozitive asistive şi de medicamente- integral; CAPITOLUL V Finanţarea serviciilor medicale, a medicamentelor şi dispozitivelor medicale,tehnologiilor şi dispozitivelor asistive - integral;

6. HG nr. 696/2021 pentru aprobarea pentru aprobarea pachetelor de servicii medicale și a Contractului

cadru privind condițiile acordării asistenței medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica - integral;

7. ORDIN nr. 1.068 din 29 iunie 2021 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2021 a Hotărârii Guvernului nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, tehnologiilor şi dispozitivelor asistive în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2021- 2022, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica - integral;

 

Atributiile postului vacant:

1.Primeste facturile însoţite de documentele justificative privind activităţile realizate la raportările lunare, in format electronic, după caz, înaintate de către furnizorii de dispozitive medicale destinate recuperării unor deficienţe organice sau funcţionale în ambulatoriu;

2.Verifica existenţa angajamentelor legale, a realităţii sumei datorate şi a condiţiilor de exigibilitate ale angajamentului legal pe baza documentelor justificative scriptice sau informatice dupa caz, care să ateste operaţiunile respective; Facturile verificate si certificate vor fi transmise in ERP;

3.Asigura circuitul documentelor pe parcursul fazei de lichidare a cheltuielilor pana la obtinerea vizei cu sintagma „bun de plata”;

4.Monitorizarea cantitativa a dispozitivelor medicale acordate/eliberate de către furnizorii de dispozitive medicale destinate corectarii unor deficiente fizice si/sau functionale ;

5.Participa la elaborarea propunerilor pentru deschiderea de credite bugetare lunare pe domenii de asistenta.

6.Participa la întocmirea proiectului de buget de venituri şi cheltuieli precum şi la întocmirea proiectelor de rectificare a bugetului de venituri şi cheltuieli;

7. Întocmeste situaţii statistice în raport cu atribuţiile specifice Structurii de decontare/dispozitive;

8.Intocmeste borderoul centralizator pentru iniţierea ordonanţărilor la plată, genereaza ordonantarea la plata in SIUI;

9.Efectueaza lunar analiza realizarii bugetului alocat pe credite bugetare ;

10.Raspunde si intocmeste raportarile periodice si situatiile statistice de evaluare a dispozitivelor medicale solicitate de CNAS ;

11.Verifica serviciile raportate de furnizorii de dispozitive medicale ;

12.Raspunde de validarea serviciilor in SIUI ;

13.Urmareste ca valoarea decontata sa nu depaseasca valoarea angajamentelor bugetare, respectiv a prevederilor aprobate de ordonatorul principal de credite ;

14.Verifica facturile si documentele anexa care insotesc factura, prevazute de normele in vigoare in vederea decontarii cu respectarea conditiilor si termenelor de decontare .

15.In realizarea acestor atributii, utilizeaza aplicatia informatica SIUI ; -

16.Pentru sumele refuzate transmite nota de refuz furnizorului cu motivul legal al acestuia, urmarind ca acesta sa depuna factura de storno aferenta .

17.Colaboreaza cu celelalte servicii ale CAS Neamt.

18.Intocmeste lucrarile de sinteza si rapoartele solicitate de CAS si CNAS privind activitatea pentru dispozitive medicale;

19.Asigura confidentialitatea datelor si informatiilor care constituie conform legii “secret de serviciu”, sau nu pot fi date publicitatii.

20.Raspunde de respectarea circuitului documentelor, conform normelor legale in vigoare, a deciziilor emise de ordonatorul secundar de credite precum si a notelor interne de serviciu ;

21.Raspunde de arhivarea documentelor specifice pentru asistenta ambulatorie de specialitate specialitati /dispozitive medicale, cuprinse in Nomenclatorul arhivistic aprobat de presedintele CAS Neamt.

22.Dupa incheierea raportarilor si obtinerea tuturor semnaturilor intocmeste situatia cu sumele decontate in luna pentru a fi publicate pe site-ul CAS ;

23.Intocmeste Notificarea in cazul retinerilor conform decizie Directorului General:

24.Genereaza din SIUI Ordonantarea de Plata;

25.Facturile primite pentru serviciile medicale afarente lunii decembrie, vor avea data de 31.12… a, anului respectiv si transmiterea acestora in ERP se va face cu aceeasi data.

26.Indeplineste si alte atributiuni dispuse de seful ierarhic superior si de conducerea institutiei ;

27.Sa utilizeze corect calculatoarele si echipamentele din dotare;

28.Sa informeze imediat conducerea CAS orice situatie de munca despre care are motive intemeiate sa o considere un pericol pentru securitatea si sanatatea salariatilor, precum si orice deficienta a aparaturii din dotare;

29.Sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca sau conducerii CAS Neamt accidentele suferite de propria persoana;

30.Sa coopereze cu conducerea CAS sau cu lucratorii desemnati, atat timp cat este necesar, pentru a face posibila realizarea oricaror masuri sau cerinte dispuse de catre inspectorii de munca pentru protectia sanatatii si securitatii lucratorilor;

31.Sa coopereze, atat timp cat este necesar cu conducerea CAS sau cu lucratorii desemnati, pentru a permite angajatorului sa se asigure ca mediul de munca si conditiile de lucru sunt sigure si fara riscuri pentru securitate si sanatate, in domeniul de activitate;

32.Sa isi insuseasca si sa respecte prevederile legislatiei din domeniul securitatii si sanatatii in munca si masurile de aplicare a acestora;

33.În exercitarea atribuțiilor specifice păstrează secretul de serviciu, precum și confidențialitatea în

legătură cu faptele, informațiile și documentele de care ia cunoștință în exercitarea funcției publice, în condițiile legii, cu excepția informațiilor de interes public.

34.Asigură respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE și ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/279 al Parlamentului European și al Consiliului din din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) în ceea ce privește protejarea datelor cu character personal, potrivit domeniului specific de competență.

35.Verifica dupa fiecare raportare lunara, daca au fost acordate servicii medicale pacientilor straini, dupa care pe baza de referat- cu documentele justificative anexate, prevazute de legislatia in vigoare, vor fi prezentate consilierului din cadrul Compartimentului Acorduri/Regulamente Europene, Formulare Europene;