ACTUALIZARE/06.04.2018 - furnizorii care vor incheia primul contract cu CAS Neamț in anul 2018 vor solicita utilizator și parola pentru încărcarea documentelor la căsuța poștala ti@casnt.ro

ACTUALIZARE/06.04.2018 - furnizorii care au deja contract din anul anterior și care nu au primit încă utilizator și parola vor accesa legătura "Ați uitat parola?" din pagina de conectare a aplicației(ca în imaginea de mai jos)

Pentru incarcarea documentelor accesati https://documente.casnt.ro:9191/CAS-WEB, tastati utilizatorul si parola primite prin email.

Cititi/vizionati urmatoarele 3 documetele din sectiunea "Ajutor":

- Instrucțiuni text pentru conversia fisierelor .doc, .docx, .xls sau .xlsx in PDF

- Instrucțiuni in format video pentru semnarea electronică a fișierelor PDF

- Instrucțiuni in format video pentru încărcarea fișierelor pentru contractare

Incarcati documtentele conform acestor instructiuni si asteptati validarea documentelor.

Aplicatia este testata in ultimele versiuni de Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet explorer, Opera si Microsoft Edge.

Nu utilizati alte browsere pentru incarcarea documentelor.

Daca aveti documente optionale(doar pentru furnizorii nou intrati in contract cu CJAS sau alte situatii) incarcati un PDF semnat cu precizarea faptului ca acest document este optional in situatia existenta.

Actualizarea casuțelor poștale pentru comunicarea cu CJAS se face din această aplicație, din sectiunea "Setări cont/Modificare email". Actualizarea emailurilor prin adresa oficiala nu mai este necesara.

Certificatul digital pentru securizarea conexiunii nu a fost inca livrat, folosim momentan un certificat digital temporar care va genera un avertisment la prima accesare a aplicatiei.

Daca intampinati probleme in utilizarea aplicatiei sunati la CAS-Neamt, compartimentul informatic sau timiteti email catre casuta postala ti@casnt.ro

Puteti incepe incarcarea documentelor imediat cum primiti acest email.